torsdag 19 januari 2012

Jag är fortfarande hungrig.

Frukosten är uppäten, efter 10 km morgonjogg med Mia och Hanna var jag helt sjukt hungrig så det tog inte många minuter att häva i sig allt. Alltid när jag springer långt (som igår) så tappar jag alla mättnadskänslor jag har (vilket kanske inte är en av mina bästa egenskaper ens i vanliga fall..) så jag vaknade vid halvfyra inatt och var så hungrig att jag utan tvekan hade kunnat slakta en gris med bara händerna om det hade inneburit att jag fick äta upp den efteråt. I brist på grisar fick jag motvilligt släpa mig upp och kasta i mig lite keso/kesella istället för att överhuvudtaget kunna somna om. Därför blev det inget mer (förutom koffein och aminosyror) innan jag gav mig iväg imorses, så det gick tungt idag. Dessutom hade jag ont i höften från igår, så nu blir det vila resten av dagen. Jag jobbar ändå lång dag idag så det passar ganska bra. Förmiddagen ska jag nog mest sova bort tror jag, det känns som rätt approach till den här torsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar