lördag 7 januari 2012

Nä nu skiter vi i det här.

Ni vet när jag ändrade den här bloggen från träningsblogg till misärblogg, men bytte tillbaka igen när jag kände att det inte riktigt funkade? Iaf, det här med sjukblogg känns inte heller helt klockrent, så jag tänker att på måndag får det fan vara bra med det här och då drar jag igång igen oavsett hur många bakterier jag har kvar att ta livet av. De är ihärdiga, de jävlarna, men det skiter jag i. Tänker yoga på måndag morgon, och sen ett härligt styrkepass på kvällen. Blir ju asbra. Sjukblogg..som om det nånsin hade kunnat funka.

Men vad fan, har ni testat nåt nytt pass i veckan?? Berätta nu, jag har inte kunnat träna alls, något måste jag ju ha att leva för!

1 kommentar:

  1. Du har testat att inte träna alls, det kan väl nästan räknas som att testa något nytt! :)

    SvaraRadera