onsdag 4 januari 2012

Ååh.

Det där med att verkligen sova ut idag och antagligen vakna helt friskt funkade ju så bra i teorin, inte riktigt lika bra i praktiken dock. Jag sov till tio ungefär, men jag mådde ännu sämre än igår. Sen har det bara eskalerat från det. Näsan rinner, ont i halsen och helt mosig i huvudet. Om jag ska vara hemma från jobbet ikväll? Nej, det är det flera andra som är redan så jag måste tyvärr jobba trots att jag är sjuk. Men då gör vi det bästa av det och tänker pengar. Och så tänker vi att härliga människor kanske kommer göra att jag mår lite bättre.

Detta betyder ju inte att jag på något sätt är ursäktad att strunta i allt vad Fit 2012 heter och börja käka glass in absurdum bara för att jag är sjuk. Nej nej, kan man inte träna kan man iaf sköta kosten, så det är precis vad jag gör. Så lyssnar jag på kroppen, dricker mycket vatten, proppar i mig värktabletter och hoppas på att jag är frisk och träningsbar snart igen.

Men ni tränar på som vanligt! Vi ska testa nåt nytt den här veckan vet ni!

3 kommentarer: