fredag 20 januari 2012

Fredag igen ju.

Powern imorses gick helt enligt planerna (förutom att det känns som att jag har sträckt mig i låret!!!), och jag var inte ens sen dit. Dock hade deltagarna haft väldigt roligt innan när de la fram mina grejer, så jag hade visst 25kg på min stång vid start. Jag tog bort lite givetvis, kan ju inte få de andra stackarna att framstå som svaga.

Sedan dess har jag typ..legat i soffan. Jag är sjukt seg, och jag vet inte riktigt hur jag ska palla med intervallerna jag har planerat att köra innan jobbet. Jag hoppas att det kommer kännas bra i låret, vet inte riktigt vad jag har gjort, men förhoppningsvis är det bara något tix som går över snart. Efter jobbet blir det hem och käka sjukt nyttig middag, inget överskott idag inte, det är ju vägning/mätning/korttagning imorgon bitti. Herregud, det känns som att det inte har hänt nånting alls. Men det är bara att bita i och köra på, om det inte har blivit minus så får jag dra ner på energiintaget. Alla håller tummarna nu!

Hur går det för er då? Sötsug? Minus? Tell me!

3 kommentarer:

  1. Det var ju bara några extra pluttvikter...

    Kan hålla med om att sötsuget minskar när man tränat så man är spyfärdig. å andra sidan kan man knappt äta något, bara ligga på soffan och vrida sig av plågor, fast man är rätt nöjd med dom hårda passen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å det var Leffe som skrev detta.. :)

      Radera
    2. De hårda passen är de bästa! Och fjuttvikter alltså.. Då vet jag vad du ska köra med nästa fredag då;)

      Radera