söndag 15 januari 2012

Söndag.

Igår var det ben på schemat. Jag var tvungen att gå hem och sova lite efter jobbet, så det var lite svårt att komma igång igen när jag var tillbaka på gymmet. Det är vid de tillfällena som det är så lätt att tillåta sig själv att slacka. Att liksom tycka att det är bra bara att vara där, så det spelar inte så stor roll vad man faktiskt gör. Det är dock inget beteende som passar sig för Fit 2012, så jag slog mig lite i ansiktet, taggade till och drog av ett helvetespass. Det klart jag var lite seg hela vägen igenom, men jag gjorde det ändå och jag hade fokus i övningarna. Idag har jag således en sån där träningsvärk som gör att det varken är bekvämt att stå, gå eller ligga ner. Precis så som det ska vara alltså.

Idag, mina vänner, har jag en välförtjänt vilodag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar