onsdag 4 januari 2012

Alla som tycker synd om mig räcker upp hand.

Jag hatar att vara sjuk. Är inte alls bra på det, och jag tycker bara om att göra saker jag är bra på. Gick iväg till jobbet förut iaf men det höll bara i några timmar. Kallsvettig och snorig stod jag där i receptionen och sålde gymkort, svarade i telefonen och såg "trevlig" ut. Helt illröd kring näsan och med snor rinnande är man ju kanske inte bästa representanten för ett gym kände jag. Sen mådde jag så illa att jag höll på att kräkas så då var Hanna så gullig och stannade ett par timmar extra och skickade således hem mig igen. Jag orkade mig bort till Ica för att köpa näsdukar (och toapapper, lite småjobbigt så när man har snorat slut på både hushållspapper och toapapper) och otrivin comp, men sen har det mest varit ryggläge i soffan faktiskt. Har tvingat i mig lite mat också eftersom jag inte vill bryta ner kroppen totalt. Måste stärka immunförsvaret här nu, mycket vatten, c-vitamin och vitlök. För att inte tala om echinagard. Nu ska jag sova, det är också viktigt.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig.Jag har kravlat mig upp ur sängen och är på gång igen äntligen. Så vila är bästa medicinen men, känner jag dig rätt så är det kanske den varianten av medicin som passar dig sämst. Bättre att få eländet nu i början, än veckan innan Berlin,skulle kunna tro det var planerat:) Du är snart på benen igen om jag känner dig rätt.Håller tummarna att det går över snabbt

    SvaraRadera