torsdag 5 januari 2012

Jag vill också bo på en ranch och svettas hela dagarna.

Jag har tillbringat dagen och kvällen med att se på bantningsprogram, det är Biggest Loser, supersize vs superskinny, extrema bantare och you name it. Var jag inte träningssugen innan så är jag ju det nu. Det var jag ju iofs, något fruktansvärt rent av. Jag har inte tränat på 2,5 dag och jag klättrar på väggarna. Herregud jag måste ju gjort nåt bra dumt för att bli straffad så här alltså.

DESSUTOM! Alla har varit för upptagna för att spela wordfeud mot mig idag. Till och med PAPPA har varit för upptagen. Skandal. Jag skulle kunna vinna VM i självömkan här.

5 kommentarer:

  1. Jag älskar Wordfeud. *L*

    caccarina

    SvaraRadera
  2. ja me' soffan 99 med andra ord min dotters konto på min mobil hon spelar med sina och jag med mina . jag tar gärna ett parti mot dig om du har lust :)

    SvaraRadera
  3. Malin-storasyrran6 jan. 2012 00:52:00

    Haha, vet inte om det ligger i generna det där kanske? Att faktiskt vilja vara med och träna dagarna i ända på nåt schysst ställe med hårda pt-slavdrivare.. Varifrån kommer det tror du? :-)

    Jag har faktiskt svarat på wordfeud ikväll. Med mina skena bokstäver blir det inte så långa ord bara.

    Krya på sig nu världens bästa minsta-lillasyster så att vi kan nå våra mål i år! :-*

    SvaraRadera
  4. Vore sjukt kul att ha möjlighet att träna 24/7 och inte arbeta

    SvaraRadera
  5. Syrran: Jag vet inte riktigt vart det kan komma ifrån.. utifrån historierna mamma berättat om pappas fotbollskarriär var han ju knappast jättefrekvent på träningarna;) Antagligen är vi bortbytingar, hämtade i skogen.

    SvaraRadera