fredag 2 september 2011

Trött på inget trött på allt.

Jag vet, kass uppdatering här fortfarande. Det beror bara på att jag jobbar ganska mycket och tränar, äter och sover (just barely) resten av dygnets 24h. Det ser konstant ut som ett bombnedslag här hemma men jag har aldrig ork att städa de få dagar jag är ledig. Men men, det är gött att jag fått mycket tider, det är bara att hoppas på att det fortsätter så. Sen är det ju dags för Lidingöloppet om tre jävla veckor och OJ vilken ångest jag nästan börjar få. Ska dock se till att lägga noll press överhuvudtaget på mig själv, det enda som räknas är att jag tar mig i mål.

Äntligen har vi börjat dieta igen också. Sjukt välkommet efter sommaren som varit, har festat och ätit dåligt i flera månader och det känns vill jag lova. Nu är det tre månader nyttigt och härligt leverne som väntar, massa träning, ingen alkohol och bara bra mat. Känns ju helt underbart.

Jo just det, jag satte ihop ett eget power-pass som jag premiärkörde imorses. Det gick bra faktiskt (tror jag..) och det var riktigt kul att få köra ett pass med låtar som man valt själv och verkligen gillar och en koreografi som man praktiskt taget kan utantill redan från början.

Som vanligt när jag inte skrivit på ett tag blir det ett för jävla tråkigt inlägg, men det skiter jag i. Det är lite som när man pratar med en vän som man inte träffat på ett tag, det är lite krångligt att prata om vissa saker eftersom man då måste gå igenom allt som ledde fram till just det man vill säga. The background story. Man får börja på noll lite grann, från och med nu. Så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar