söndag 18 september 2011

Söndag.

Åh vilken alldeles perfekt lördag jag hade igår. Dagen startade med träning och sen kom mamma och hämtade mig för en dag på landet. Vi knallade ut i skogen laddade med svampkorg och sökarögon, och herrguuud, I´m a natural. Grym på att hitta svamp, inte lika grym på att vara i skogen i längre perioder. Jag tröttnade efter någon timme när myggen jävlades extra hårt och vi inte hade hittat någon svamp på ett tag (okej okej, jag var hungrig så vi fick gå hem). Sen blev det några timmars vila på soffan efter det. Hur gött som helst. Efter käk, paj och hockey åkte jag hem igen och avslutade kvällen hos Hanna med film och lite godis. Har man ätardag så har man.

Även söndagen har startat med träning och sen frukost. Det blev löpning på bandet i 50 min och sen avslutade jag med att mosa lite mage innan jag gick hem. Nu är frukosten uppäten och jag planerar en härlig vila i soffan i ett par timmar innan det är dags för jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar