måndag 5 september 2011

Yo mothafuckers.

Jag skrev ett inlägg och allt försvann. Jävla helvetes jävla skit. Som de säger. Summan av kardemumman var väl något i stil med att jag tränat bra idag- en timmes morgoncardio innan frulle och sen en halvtimmes styrka (mage) innan jobbet. Sen var det nånting med att jag ätit bra också, har ju ändå startat den tre månader långa dieten idag. (Nej, inte deff, diet. Tack). Sen var det nåt med att jag ska jobba kväll imorgon och därför ska ta sovmorgon och köra morgoncardio innan frullen, för att på så vis kunna tajma måltiderna rätt och inte behöva vara hungrig sen på kvällen. Låter ju som ett skittrökigt inlägg faktiskt så det kanske var lika bra att det försvann. Jo! Skrev att jag skulle wordfeuda nu innan jag sluter igen mina blå också. Att jag är beroende. Av wordfeud alltså. Adda mig minsann, madlin86 heter jag. Tror jag. Svårt det där med internetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar