tisdag 20 september 2011

Som om det inte vore nog med svält och sjukdomar, nu regnar det också.

Jag dör hungersdöden. Nej, jag har givetvis inte skippat lunchen (herregud, känner ni mig inte överhuvudtaget!?), jag har ätit frulle, lunch och till och med ett mellanmål efter lunchen (redan) men det är ju helt fruktansvärt. Jag har inte haft en mättnadskänsla på hela dagen. Dessutom har jag börjat nysa nu! Det här med att ladda inför lopp är ju uppenbarligen inte helt problemfritt om man är hypokondriker. Min självdiagnostik gör gällande att jag har lunginflammation. Den har bara inte brutit ut ordentligt än (peppar peppar ändå). Hur mycket kan man överdosera kan jang innan det blir skadligt? Äre liksom en flarra om dan eller funkar det med det dubbla? Det smakar för övrigt Fishermans, fy fan vad äckligt. Och det ska man dricka helt utan möjlighet att bli full på´t. Sanslöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar