tisdag 20 september 2011

Det är fyra dagar kvar, men eftersom jag är helt veckovild känns det som tre.

Hemma från jobbet och rotad i soffan. Slukade min kvällsmat som -precis som alltid- bestod av kaseinfluff toppat med kesella, bär och lite nötter. En god rutin är den bästa huvudkudden (så kanske talesättet inte alls går förresten, men det känns ju minst lika logiskt. Ju). Det var tio minuter sen ungefär och hoppsan hejsan, jag är visst hungrig igen. Det var ju en sån dag idag, det minns ni. Jag hoppas att jag är mättare imorgon. Då ska jag börja kolhydratladda inför lördag minsann, så det blir lyx med kolhydrater BÅDE till lunch och middag. Ja käre hjärtanes, kan ni förstå min lycka!?

Man kunde ju tro också att jag är assketaglad över att få inleda dagen med ett träningspass, men det känns ju bara löjligt. Jag ska leda powern och kommer att behöva mesa nåt så fruktansvärt. Jag kommer lägga på max 2.5kg på varje sida. MAX. Jag får väl blunda jättehårt och låtsas att det svider i musklerna. Kanske om jag känner efter riktigt ordentlgit att det nästan blir jobbigt nån gång. Jag ska prova det, blunda som jag aldrig blundat förr. Får se vad deltagarna tycker om det bara. Kanske blir en massa arga lappar i förslagslådan då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar