onsdag 21 september 2011

Det regnar, vad gör man.

Jag sitter med skämskudden framför mig och ser på "Ensam mamma söker" på tv3play. Jag vet inte varför jag tittar egentligen, tycker ju att det är skitpinsamt, jättejobbigt, fullt med klichéer och inövade repliker. Det är ett sånt där program som får mig att kräkas lite i munnen. Det är ju bara det att jag är beroende, kan inte låta bli. Första säsongen började sändas innan jag hade blivit bitter (nåja) så jag blev hooked och nu kan jag inte hjälpa det. Vet inte vad det värsta är, alla pinsamma och ofattbart stela konversationer eller att producenterna envisas med att förstärka varenda fruktansvärda klipp med en lika fruktansvärd svensk sommarhit. De har dammat av varenda Ledin-dänga som finns.

Det verkligen vänder sig i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar