måndag 12 september 2011

Jag är ledig idag, nästan hela dagen!!

Åh herregud sega ben. Och nej, då har jag inte varit ute och sprungit på morgonen. Tänkte att jag skulle försöka ge mig ut på en runda sen. Eller inte. Jag tar det som det kommer, känner mig fortfarande inte helt hundra, dock bryter förkylningsjäveln aldrig ut, så frågan är om jag kanske borde vila mig i form till Lidingö. Känns oskönt att köra några hårda pass nu såhär knappt två veckor innan och på sätt dra på sig något som jag inte hinner bli frisk från tills dess. Fan ock, dålig uppladdning måste jag säga. Samtidigt så gör det mig inte så jättemycket. Jag jagar ju inga tider. På ett sätt är det lite skönt med en dålig uppladdning för då försvinner ännu mer press. Måste vara frisk på startlinjen dock, måste känna att det ska bli härligt att springa. För det är härligt, det är det bästa som finns. Jag är bara i en liten svacka just nu. Skulle behöva lite semester tror jag. Bara en långhelg eller så. För att liksom komma ikapp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar