fredag 30 september 2011

Tant säger godnatt. Det blir ju sent imorgon, faktiskt.

Sjukt bra pass. Jag har redan träningsvärk och jag befarar att jag inte kommer att komma ur sängen imorgon. Men vad gör väl det, är ju (hör och häpna) ledig imorgon! Men det klart, det känns ju som att det räcker med träningsvärk, behöver ju inte få liggsår OCKSÅ. Det kanske blir spinning imorgon förmiddag men jag får se vilken tid jag vaknar och hur benen känns. Ska väl vara glad om jag kan gå tänker jag. Dessutom är spinning så jävla trökigt. Man måste komma in i det för att uppskatta det och jag har inte kört sen tidigt i våras så det bär ju emot det klart.

Lång dag tar ut sin rätt. Insåg att jag skulle somna i Johans soffa om jag inte åkte hem innan sockerchocken lagt sig. Den har gjort det nu. Kommer således att somna i min soffa om jag inte förflyttar mig till sängen snart. Hoppas att jag drömmer om min kille Johnny Depp inatt. Vi såg på Pirates så chansen finns ju. Det vore väldigt härligt faktiskt för han är jävligt het, min kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar