onsdag 28 september 2011

The verdict.

Det var tydligen överansträngning i musklerna på utsidan av bägge fötterna. Jaha ja. Han tyckte inte att jag skulle springa på ett litet tag. Nähä nä. Så blev jag 500kr fattigare och gick därifrån med precis lika ont som innan. Men med ett utlåtande om att det kommer bli bättre snart. Och så knäckte han ju ryggen också. Och bokade in en ny tid på måndag. Ett typiskt besök hos naprapaten kan jag tro. Men det kan ju alltid vara trevligt med lite massage tänker jag, även om det gör jätteont och det känns som att man har blåmärken efteråt.

På jobbet ikväll har jag lyckats vara lika aktiv som igår (vilket alltså innebär att jag suttit som ett fån på en stol i receptionen all den tid jag inte haft instruktioner), vilket ju gör att arbetsdagen går helt sjukt långsamt. Om man städar eller fixar är man ju iaf igång och får tiden att gå. Dessutom tar det ju på krafterna att vara så fruktansvärt trevlig hela tiden, det ligger inte i min natur (ja vet, svårt att tro eller hur!?).

Imorgon blir det dagpass igen och efter det väntar ett hårt ryggpass med Monstret Johansson.Vi ska tydligen "mosa chins". Jaa, jag som älskar chins (jag har nog aldrig varit så ironisk i hela mitt liv). Jag satsar på att överleva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar