söndag 11 september 2011

Åldersnoja schmåldersnoja.

Ska försöka mig på att gå och lägga mig nu. Det har blivit väldigt mycket sena kvällar på sistone, kanske är ett sätt att försöka känna mig ung eller så. Dock måste jag, såhär två veckor in i 25-årsklubben, erkänna att det inte var så farligt det där med 25. Jag är ju lika ung i sinnet och gammal i själen som jag alltid varit. Det där barnet jag har kvar i mig är ju fortfarande där, det enda som har hänt är väl att jag kommit en liten bit närmare den där 72-åriga tanten jag ofta säger att jag känner mig som. Och vad gör det egentligen, jag gillar ju henne. Jävligt pigg och alert för att ha levt så länge. Och kan mycket också. Nej jag kan nog bli riktigt bra på det här med 25 tror jag, det känns bra. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar