söndag 25 september 2011

Det här var ju också ett inlägg jag aldrig trodde att jag skulle skriva.

Det verkar som att jag behöver reda ut begreppen lite, haha. Det här är jag och min brutta, tillika min bästa vän i hela världen, på vår 25-årsfest. Anna heter hon och hon känner mig bäst av alla, bättre än jag själv ibland faktiskt. Vi är helt synkade och behöver oftast inte avsluta våra meningar när vi pratar. Så har vi samma musiksmak också (tack och lov). Hon är en riktig pärla faktiskt, åkte ända från gbg för att åka med till Sthlm och heja på mig igår.
Däremot skulle jag inte vilja vara ihop med Anna, dels pga att hon inte är kille och dels för att hon..nä men egentligen bara för att hon inte är kille. Så kan hon ha ett jävla humör också, är inte så oskyldig som hon ser ut. Hon har dessutom redan en sambo, Anton heter han och jag haft ett allvarligt snack med honom (flera om man frågar honom skulle jag tro) så han är fullt godkänd åt min brutta. Så, då har vi rett ut det tänker jag, härligt.

1 kommentar: