tisdag 20 september 2011

En sak till bara.


Jag läste det inlägget jag skrev precis efter GBG-varvet och blev alldeles varm i hjärtat. Vill känna så på söndag också. Men är samtidigt så glad över att jag inför det här loppet har lyckats hålla nere mina egna prestationskrav och inte heller låtit någon annan störa min löpglädje med deras "du borde ju fixa..". Jag hade prestationsångest utan dess like inför varvet, och jag vet att jag till 98% orsakade det helt på egen hand. Därför känns det så bra nu, att på lördag kunna sätta sig i bilen till Sthlm och tänka att det enda som räknas är att jag tar mig igenom det, det är otroligt viktigt för mig. Jag ska bara njuta på lördag. Vara tacksam över att få kunna göra det jag tycker är roligast av allt. Det är trots allt inte alla som kan göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar