måndag 19 september 2011

Men det var då självaste fan.

Ååh herreguuud!! En jävla vilodag och jag är helt rastlös! Hur ska jag klara FYRA dagar till med det här mesandet?! Det är ju helt fruktansvärt. Och som om det inte vore jobbigt nog att vila, man ska dessutom JOBBA bland folk som tränar. NONSTOP! Det här är ju värre än ett Tågab-tåg till Gbg. Ett Tågab-tåg som luktar gamla människor och inte har någon AC. Ett Tågab-tåg som dessutom är försenat. Jävlar i min lilla låda vad jag ska springa på lördag. Jag ska ta igen varenda missade pass den här veckan. Jag ska flyga över de där jävla backarna och när jag kommer i mål ska jag avsluta med ett gäng situps och armhävningar. Armhävningar med klapp! Det ska jag göra.

(Man kan för övrigt tycka att jag svär mycket i min blogg. Och hädar. Det går bra att tycka det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar