torsdag 29 september 2011

Jag har fortfarande ont i fötterna. Jätteont. Och jag tycker jävligt synd om mig själv dessutom.

Det var det här med att komma i säng i tid. Klockan går liksom så fort på kvällen. Men 22.45 då, 22.45 satsar vi på (och med "vi" menar jag som vanligt jag och mina multipla personligheter). Körde ett hårt ryggpass med Hanna efter jobbet och det känns vill jag lova. Avslutade dessutom med en kort session på spinningcykeln ute i konditionen (så.fruktansvärt.jävla.tråkigt) eftersom det var det enda naprapaten sa var okej. Tix. Det var så fruktansvärt iq-befriat dock att jag var tvungen att avsluta med lite stakintervaller också. Som om jag inte redan skulle ha nog träningsvärk på powern imorgon. Får köra på adrenalin och inte känna efter i varken stela muskler eller överbelastade fötter. Bara köra och ta ontet efteråt tänker jag (vilket jag är säker på är ett helt sunt tillvägagångssätt).

Jag öppnar imorgon så jag ska försöka att inte vara sen då. Brukar ju ha lite svårigheter med det där med tider. Det blir morgonstäd, frukostfix och snabb energi innan mitt pass, sen väntar jobb till 14.15, hem och vila lite och sen tillbaka till gymmet igen för ett benpass med Hanna, tätt följt av spinning. Massa träning imorgon alltså, just the way I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar