tisdag 23 augusti 2011

Vad är det med Carrie och dessa jävla magtröjor hela tiden!?

Gårdagens jobb gick ganska fort sen och sista 1,5h upptogs av att besvara frågan "hur många gyminstruktörer behövs för att sätta ihop ett bollställ?". Det räckte (som tur var för min stolthet) med två, och det var två mycket stolta instruktörer vill jag lova. Herregud, skicka ett ställ i en miljon delar utan så mycket som en bild på hur det ska se ut.

Idag har jag bara gjort som jag velat, inga måsten. Struntade till och med i morgonträning, var tvungen att köra igenom det nya power-passet så jag ägnade mig åt det istället. Sen har jag sett åtta avsnitt av SATC, sprungit 7km tempo och tvingat i mig både lunch och efter-träning-mellis. Var så utmattad när jag kom in att jag var nära att kräkas, men lyckades låta bli och istället få i mig lite vitargo, det gjorde att jag ändå återhämtade mig ganska fort.

Jösses för ett tråkigt inlägg. Var sjukt nära att radera alltihop men då hade det inte bara varit tråkigt skrivet, utan slöseri med tid dessutom. Kanske är så när man börjar bli gammal, att man får slut på ironi och vitsigheter. Kan ju absolut erkänna att jag överkonsumerat bäggedera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar