fredag 5 augusti 2011

Yo.

Vaknade upp med känslan av att jag kanske borde ha stretchat efter löpningen igår. I alla fall framsida lår. Och baksidan. Visste att det var något jag glömt, typiskt. Gjorde en Madde och klantade mig i säng jättesent fastän jag var jättetrött (allting tar så lång tid för mig på kvällen, det är dessutom då jag kommer på att jag ska göra allt), så idag blev det koffeintabletter till frukost för att orka med dagen (men herregud, inte bara, käkade ju gröt också såklart. Och ägg, ägget är jävligt viktigt faktiskt. Man tror inte det, så litet, vitt och menlöst, men ägg till frukost gör att man håller sig mätt längre. TIPS!). Nu blir det jobb 10-18 på I-S och sen tar vi lite gym på det tycker jag. Ikväll ska vi (behöver jag verkligen skriva jag, Hanna och Mia?) grilla hamburgare på min uteplats och ha det gött. Jävla bra fredag alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar