söndag 14 augusti 2011

Ja hej hej.

Jag har varit ganska dålig på det här på sistone. Har jobbat och haft mig, varit trött mest hela tiden och den här veckan har jag bara känt mig seg. Seg i huvudet och seg i kroppen. Framförallt i benen, har knappt blivit en enda löprunda utomhus, har kört lite löpning på bandet i samband med annan cardio, och jag har sprungit lite intervaller. Det är en mellanvecka, har inte lust med någonting egentligen så då tvingar jag mig inte att springa. Vill inte riskera att tröttna och få olust med löpningen för att jag måste träna inför någonting. Det var så det blev inför Gbg-varvet. Tyckte inte alls om löpningen för löpningens egen skull då. Kände mig mer tvingad att springa. Jag motverkar det nu. I veckan får det bli ett par utepass minsann, men inte fler än jag verkligen har sug för. Jag ska köra snyggcardio på gymmet istället. Förbränna och förbränna inför lördagens brakfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar