måndag 22 augusti 2011

Kanske hade behövt 20km. Då hade det kanske känts bättre.

Jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden. Har väl haft för mycket att göra och för lite att skriva om helt enkelt. Har haft två mellanveckor med löpningen där jag inte prioriterat den alls (har bara blivit 2-3 mil i veckan på löpband), men det ska det bli ändring på nu. Jag började dagen med sovmorgon, och sen gick jag ut och sprang dryga 11km. Tog dock ingen vitargo innan så jag kunde inte trycka på som jag ville, pulsen var för hög nästan hela tiden ändå så jag var tvungen att sakta ner ibland. Men det var skönt, jag kom på hur mycket jag har saknat det. Förhoppningsvis kommer det kännas bättre i både kropp och huvud nu när jag börjar tokspringa igen. Blir gladare av det. Idag är dock ingen bra dag. Fick tvinga i mig frukosten (som jag vanligtvis glufsar i mig utan minsta besvär), jag var varken hungrig eller sugen. Nu måste jag snart laga både lunch och middag som jag kan ta med till jobbet. Det är 14-22 på Actic idag. Jag längtar mest tills den här dagen är slut dock. Jävla skitdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar