måndag 1 augusti 2011

Ja jävlar i min lilla låda, nu är materialsportaren i sitt esse.

Det var med ett leende på läpparna som jag snörade på mig mina splitter nya Asics gel Kinsei för att åka upp till berget och premiärspringa dem ihop med Samme. Tänkte först inte springa idag, glömde ju att ta en vilodag förra veckan så kände att det var dags nu. Men på riktigt, skulle jag få mina nya löparpjux och inte ge mig ut och pröva dem på stört?? Och vilka skor sen då. Som ett smäck satt dem. Enligt mina kollegor är de ett par storlekar för små, men vad vet dem? Nu fick de ju inte göra sig riktigt rättvisa eftersom vi sprang på berget, med så mycket gel under fötterna ska man ju springa på asfalt, men det kändes bra ändå. Så jävla snygga också dessutom!

(sen att mina ben ser en aning oversize ut på kortet kan vi ju vackert ignorera tänker jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar