torsdag 28 juli 2011

Vila benen inatt och sen upp och köra socialcardio på gymmet innan jobbet. Guld ju!

Sprang åtta i måndags och tisdags, ganska sådär faktiskt men benen var sjukt stumma och det gjorde ont och var inte alls roligt. Lite gött då att dagens 17km hem till mamma och pappa gick som smort. Varenda kilometer var en ren härlighet och jag njöt nästan varenda sekund. Väl framme stod mamma och väntade med en kanna vatten och en banan. Underbara mamma. Sen fick jag mat och hemmagjord saft innan jag tjuvklopplade bilen och åkte hem (nä okej, mamma gav mig nycklarna och sa "ta bilen hem"), slängde in en tvätt och kastade mig på cykeln till gymmet. Nej såklart jag inte tränade, det blev solning och tjöt med bästa Hanna, sen hem igen och hänga tvätten. Hatar verkligen att tvätta. Lika mycket som jag älskar att springa hatar jag att tvätta. Nästan. Då förstår ni ju.


Hunden var nog gladast att se mig. Jag har uppenbarligen jävligt gött svett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar