söndag 17 juli 2011

Redovisning.

Skulle upp i fem mil den här veckan tänkte jag, det blev ungefär 4,7. Helt okej ändå faktiskt, jag bytte ju faktiskt två löppass mot cardio på gymmet. Dagens löppass utfördes i Ryd ihop med Samuel. Vi skulle utforska stigarna i skogen bortom elljusspåret sa vi, och herregud, vi sprang på sand, gräs, rötter, våta brädor och i vattenpölar. Sjukt stumma vader på mig efter sandhistorian. Veckan har sammanfattningsvis sett ut ungefär (exakt) så här:

Måndag
Förmiddag: 9,5km löpning
Eftermiddag: Korta (1 min+30sek vila) intervaller på löpbandet

Tisdag
Förmiddag: Cardio 60 min (40 treadclimber+20 CT)
Eftermiddag: Vila

Onsdag
Förmiddag: Power 45 min (skivstångsträning, uthållighet)
Eftermiddag: 11km löpning

Torsdag
Förmiddag: 10km löpning
Eftermiddag: Vila

Fredag
Förmiddag: Vila
Eftermiddag: Cardio 65 min (30 Treadclimber+ 17 Löpning+ 18 CT)

Lördag
Förmiddag: PW 55 min
Eftermiddag: Cardio 60 min (20 Löpning+ 25 Treadclimber+15 CT)

Söndag
Förmiddag: Vila
Eftermiddag: 7-7,5km Terränglöpning

Kommande vecka är planen att ligga kvar på ca 5 mil löpning. Jag ska försöka få till minst ett långpass, kanske springa hem till mamma och pappa eller nåt. Sen ska jag köra ett eller två pass med långa intervaller. Det är nästan bara två månader kvar till Lidingö, måste se till att börja älska backar snart. Har fortfarande lite svårt för dem faktiskt. Tycker mest om att springa på plant underlag. Gärna i medvind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar