onsdag 13 juli 2011

Som en maskin! Fast ändå inte..

Jo men visst vet ni. Powern flöt på bra och resten av arbetsdagen likaså, TROTS att jag inte hade några koffeintabletter med mig! Efter jobbet tog jag mig en kort vila för att vara pigg och fräsch till löprundan. Det var jag inte. Jag var astrött och benen var ju helt sjukt stumma. Första fem kände jag mig mest obalanserad och tung och jag fick bli lite förbannad på mig själv för att överhuvudtaget fortsätta som jag tänkt. Efter sex km började det kännas bättre och trots att jag tänkt mig 13km idag så är jag ändå ganska nöjd med de elva som blev. Svårt det där att tänka ut stadsrundor som är tillräckligt långa, får ju springa runt på alla Skövdes gator om det ska bli bra.

Det som inte var riktigt lika lyckat är ju den där ständigt återkommande jävla bonnabrännan på mina ben. Får börja springa i tights kortare än för allas trevnad snart om jag ska bli av med den. Sjukt irriterande. Sånt som kan förstöra känslan av en annars helt okej genomförd löprunda. Nä usch, så jävla fult, får kila bort till gymmet illa kvickt och sola lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar