torsdag 21 juli 2011

Äh, fuck it.

Det har varit en ganska dålig dag på flera sätt. Trött och överkänslig är väl the understatement of the year, men huvudsaken är att den slutar bättre än den började. Under dagens andra halva har jag (efter en oplanerad powernap som började som "jag ska bara vila ögonen lite" men slutade med 1,5h toksömn) sprungit 14,5km, umgåtts med mamma och pappa och sen var jag förbi gymmet en sväng och tjötade med Hanna. Imorgon förmiddag ska jag åka hem till pappa, det blir bra. Imorgon kommer bli en bättre dag.

2 kommentarer:

  1. Måste varit dig jag mötte före Fjället på väg till flygplatsen. Bra jobbat, för det såg verkligen spänstigt ut... Go..

    SvaraRadera
  2. Ja det kan det mycket väl varit! Bra att springa vid bilvägen, då kan man aldrig slacka:P

    SvaraRadera