onsdag 6 juli 2011

Det verkar vara fint väder, kanske att man skulle gå ut lite. Eller så ligger jag kvar i soffan.

Någon powernap hanns inte med, det fick bli en celsius innan träningen istället (mm jag vet, det kan vara så att jag kanske eventuellt missbrukar celsius en smula). Jag var sjukt trött och seg dock, så jag körde bara sju övningar (bröst+mage)(Hanna fick lyfta vikter med biffarna på egen hand, jag körde mina uthållighetsövningar bredvid). Efter det fick det bli lite vila i solariet innan jag åkte hem. Viktigt det där med vila ju. Inte att förglömma. Är fortfarande helt slut men jag har duschat iaf, det är ju en prestation i sig tänker jag. Imorgon ska jag jobba igen, vilket innebär syrebrist och konstanta jäspningar. Vi har ingen AC på mitt jobb. Det känns som ett problem.

Jo just det, vi kör diet igen jag och Hanna, det där med att brallorna har blivit väl tighta skapade lite panik. Känns sjukt gött (ja alltså, inte att brallorna är tighta, men att vi gör något åt det. Dah).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar