fredag 22 juli 2011

Jag sa ju det, att det skulle bli bättre.

Vaknade lite senare idag än igår, första indikationen på att dagen kommer bli mer lyckad än gårdagen. Sen tog jag tag i flyttplock och städade lite istället för att åka till gymmet, och det känns också skönt nu. Nu ska jag samla ihop lite tvätt och åka ut till pappa och hänga där lite. Käka (gratis)lunch och så. Mycket bra. Sen i eftermiddag har jag inga planer förrän jag ska till gymmet och träna med Hanna (guld ju, vi har inte tränat ihop på jättelänge). Om inget annat kommer emellan kanske jag åker dit tidigare och solar och kör cardio också. Hur bra som helst ju. Ikväll har Hanna tydligen bjudit in oss hos Monica och Kristin också. Käk. Tjöt. Åh vad jag redan gillar den här dagen bättre än skit-torsdagen som var igår. Fan vad bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar