lördag 2 juli 2011

Nä men då kör vi då. I ösregnet.

Det blev ingen morgonjogg. Jag har sovit ca tre timmar i natt och det ösregnade när jag vaknade så förutsättningarna fanns inte riktigt där. Inte ens för en löparnörd. Bristen på sömn skulle kunna ha någonting med den sjuka mängden koffein jag satte i mig igår att göra. Vitargo Professional innan morgonjoggen =100mg. Två koffeintabletter på jobbet= 200mg/st. En halv celsius innan flytten= 100mg. No wonder. Det motsvarar ju typ 10 koppar kaffe. Idag löser jag problemen med alkohol istället, det genererar en härligt insomnande effekt. Fast det klart, jag ska ju orka svänga mina lurviga på Husaren innan dess. Nej, jag ska inte dricka alkohol för att somna eller glömma några sorger. Jag ska dricka alkohol för att det är fest ikväll och Hanna har sagt åt mig att göra det. Livet blir så mycket enklare när man bara följer order. Fan om man skulle ta en koffeintablett ändå, det spritter ju så gött i kroppen. Måste ha min fix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar