tisdag 12 juli 2011

Oh my.

Men det gick ju vägen till slut ändå. Jag är helt slut i både kropp och huvud, men jävlar vad gött att ha tagit mig igenom den här dagen som planerat. Slutade på I-S kl 18 och åkte direkt till Actic för att hålla i running-passet 18.30. Deltagarna var imponerande duktiga, och timmen bara flög förbi. Jag stod vid sidan av givetvis, hade knappt tillräckligt ork i benen för att cykla de 500 metrarna från I-S till gymmet. Jag och Hanna körde en timmes cardio i morse så jag har ändå fått lite träning idag. Jag får nöja mig med ett pass helt enkelt.

Imorgon jobbar jag på Actic 06.15-14.15 så då får jag skippa morgonträningen. Har ju visserligen powern klockan åtta, men jag får nog köra lite lugnt den här veckan. Förra veckans pass genererade ju en träningsvärk i framsida lår som knappt har hunnit gå över än, och jag har tänkt springa 12-13km imorgon eftermiddag så det är ju gött om jag är någorlunda fräsch i benen då tänker jag. Nu är planen att hinna till sängen innan jag somnar i steget och dör av fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar