torsdag 7 juli 2011

Men vad fan.

Jag började få träningsvärk redan igår kväll. I morse kunde jag knappt komma ur sängen. Det märktes visst att jag inte kört mitt pass på ett par veckor, för den där benlåten har ju förstört hela min tillvaro för närvarande. En liten del av mig försöker ursäkta hela grejen med att jag ju säkert gjorde mycket djupare knäböj än vanligt (vilket ju givetvis är fallet). Jag har så ont i framsida lår att jag i så stor utsträckning som möjligt stått helt still på jobbet idag. Varenda steg har känts som en uppförsbacke.
Var uppe med tuppen i morse för att träffa Hanna på gymmet och gå på climbern en stund innan jobbet, tänkte att det skulle gynna med lite blodgenomströmning. Det gjorde det inte. Dessutom har jag lovat Samme att vi ska springa milen ikväll så det jag gör nu är att ligga platt i soffan och ha lite småångest. Kul dag, kul kväll. Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar