lördag 16 juli 2011

Helg ju!

Jag gick upp kvart i sex i morse och har på något sätt lyckats ta mig igenom dagen utan så mycket som tillstymmelse till en powernap! Och det med bravur! Jobbade mellan 6.15-14.15, prick 14.30 kom min tv med posten (har aldrig varit med om en så punktlig leverans, någonsin) och någon timme efter det kom Mimmi, Samuel och Alicia. Mimmi inspekterade lägenheten, Samme hjälpte mig med tv:n och Alicia gick bärsärk. De avlöstes av mamma som tittade förbi och sen vips var det dags att åka tillbaka till gymmet. Blev en timme cardio och efteråt körde jag mage med Hanna. Bra pass! Framförallt bra att jag lyckades springa på löpbandet utan att dö av ångest och tristess, har ju bara kunnat köra intervaller där det senaste halvåret.

Imorgon ska vi panga lerduvor med vapen som man tydligen får blåmärken på axlarna av. Det känns olycksbådande och roligt. Sen var det tydligen fiske på schemat också. Något säger mig att jag inte är så bra på att fiska. Jag har hört att man måste vara tyst hela tiden för att inte skrämma bort fisken. Det känns rent spontant som att det kan bli ett problem. Kanske får köpa med mig frystorkat ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar