torsdag 14 juli 2011

Hej hej hej

Jag tog sovmorgon idag. Vaknade visserligen vid fem och vid halvsju, men tvingade mig att somna om lite till. Sjukt gött. Gav mig ut och sprang en mil innan frullen, och trots att det borde vara stört omöjligt så hade jag motvind hela jävla vägen. Fii fan vad tungt. Benen kändes dock förvånansvärt pigga och jag kunde trycka på bra ändå. Nu börjar jag jobba kl 12 och sen efter jobbet ska jag bara hem och vila. Inget gym eller kila iväg nånstans. Bara hem.

Tips! Släng upp benen mot en vägg i fem min efter löpningen, det hjälper till att få ur slaggprodukter och påskyndar återhämtningen. Ser jävligt fjantigt ut när man gör det på gymmet bara. Ett varningens finger på den.

1 kommentar:

  1. Malin-storasyrran14 juli 2011 22:25:00

    Fin tapet. Går bra ihop med tatueringen också! Tack för tipset, får testa det imorgon när Neoline och jag har sprungit! :-)

    SvaraRadera