måndag 11 juli 2011

Men hejje!

Det har varit en grym helg på alla sätt och vis. Anna var här och hängde mellan lördag och söndag, vilket var alldeles underbart roligt. Vi åkte ut till mamma och pappa i lördags eftersom Anna varken träffat fölet eller kaninerna, sen åkte vi hem och invigde min nya grill på min nya uteplats, och sen rätt var det var hade en lugn hemmakväll förvandlats till en tripp till stan och dans på husaren. Igår åkte jag ut till mamma och pappa igen efter att Anna åkt hem, syrran och Samuel var där också så jag och Samuel gav oss ut på en löprunda. 8km blev det, tungt hela vägen så det var ganska lagom. Efter det blev det grill hemma hos syrran innan jag kom hem och däckade i sängen.

Måndag morgon startades med 9,5 km löpning, sjukt skönt, och nu väntar åtta timmar på intersport. Planen är att jag ska köra intervaller efter jobbet, och sen väntar käk hemma hos Johan. Fullt upp alltså. Jag kommer ju däcka vid nio ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar