tisdag 31 maj 2011

Vecka 1 på träningsprogrammet och jag har gjort fyra av veckans tio pass.

Det har varit en lång dag idag. Började jobba 07.45 men eftersom jag glömde mina Nimbus hos mamma och pappa igår kunde jag inte ens överväga en löptur innan jobbet. Kanske var lika bra det, trots att jag sov så länge jag kunde har jag varit helt slut idag. Dessutom har jag varit helt sjukt hungrig hela dagen, och alla som har träffat mig hungrig fattar ju vad det har inneburit. Har ändå lyckats hålla kalori-intaget på den nivån jag bestämt, och trots att det blev lite mycket kolhydrater idag så var det helt okej. Jag var ute och joggade 6km i den tropiska värmen innan intervallträningen på gymmet, sen var jag bara med lite till och från på intervallerna eftersom mitt knä aldrig slutar göra ont. Okej träning på mig idag alltså, men gårdagen var ju betydligt bättre och det ska morgondagen också bli. Spinning eller löpning på morgonen och styrka med Hanna på eftermiddagen. Perfekt ju. Lika bra att gå och lägga sig då så det blir onsdag någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar