tisdag 17 maj 2011

Inte ett dugg pigg och utvilad minsann.

Men jösses för en bra helg! Det har varit härligt sällskap, glada miner, god mat, lagom mängd alkohol, löpning i Hyde Park, tävlingar, och en jävla massa donuts och croissanter. Vi anlände i Skövde sent i söndags kväll, och efter det har det varit full rulle med skola och jobb.

Idag ringde klockan 05.55 och då pallrade jag mig och upp och sprang en sväng innan jag satte mig på tåget till Gbg. Jag har föreläsning i två timmar och sen ska jag hem och boxas med Hanna. Suicide mission kan tyckas, men man måste ju utmana sig själv tänker jag. Och har jag tur så spöar hon mig så pass att jag slipper springa det där jävla loppet på lördag.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Malin-storasyrran17 maj 2011 11:13:00

    Hörru du du! Här ska inte kommas med några ursäkter för att slippa några jävla lopp! Glöm inte att trappa ner på träningen den här veckan bara, så ska du se att du är pigg och fräsch och kan slåss bäst du vill på söndag istället! ;-D

    SvaraRadera