måndag 23 maj 2011

Gott nytt år.

Ny vecka, nya tag. Nu är Gbg-varvet förbi och jag har fullt sjå med att ladda om för nya utmaningar och mål. När jag sprungit i mål efter 21km tog det inte lång tid innan jag bestämde mig för att satsa på ett marathon nästa år. Sthlm Marathon ligger bra i tiden, så jag ska sätta mig ner och göra ett ordentligt träningsupplägg och kostupplägg för att jag ska lyckas ta mig igenom 42km. Förhoppningsvis kan jag få med mig min grymma syrra också, hon travade ju galant runt 21km så det dubbla borde inte ses som några problem. Som en extra utmaning på vägen har jag planer på en nära-döden-upplevelse redan till hösten, det hänger bara på om jag får plats eller inte. Är sjukt taggad på kommande träningsår och det blir ett helt nytt upplägg om jag ska satsa på ett marathon. Jag lämnar som bekant inget åt slumpen. Gymmet nästa. Here goes nothing.

2 kommentarer:

  1. Nära-döden-upplevelse till vad?!?!?!:)

    SvaraRadera
  2. Malin-storasyrran25 maj 2011 21:43:00

    Ok Madde, just idag känner jag att det ligger VÄLDIGT långt bort. Men skam den som ger sig - envisan kan ju ta mig långt.. :-) Vi kan dessvärre inte prata om det - jag har ingen röst. Alls. Det där med taskigt immunförsvar och förkyld familj efter varvet var inget roligt skämt! :-(

    SvaraRadera