onsdag 25 maj 2011

Jag köper Celsius istället för alkohol. Man skulle ju kunna tro att jag är bra mycket äldre än 24 och tre fjärdelar.

Jo minsann, idag har jag hunnit med mycket. Började dagen med Sandras spinning, det gick fint och det var skönt att få ta ut mig lite. Det där med att jag skulle hålla på att bli sjuk? Jo alltså, så länge jag inte har feber eller ont i halsen är det bara att köra på. Sen har jag betalat räkningar, införskaffat mig en Sabo-berlock som jag och min brutta nu har varsin likadan, köpt en massa träningskläder och skrivit klart opponeringen inför morgondagens seminarie. Kosten idag har varit allt annat än perfekt, ett par kakor och en proteinbar har jag fått i mig, men det blir lätt så när man är hemma hos mamma och pappa. Jag är glad att jag inte har behövt tacka nej till prinsesstårta. Besides, jag är i V.1-3 nu, det är inte tokfokus på maten än (ja alltså, hur mycket det än ser ut så så är jag ju givetvis inte gravid, när jag pratar veckor gäller det kost- och träningsupplägg). Dessutom ska mamma baka bullar i eftermiddag. Deg som är min favoriträtt.


Det är rena farmen härute. Djur överallt.
Amber och Lily


Lasse och Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar