tisdag 3 maj 2011

Kära hjärtanes.

Helgen fylldes med jobb och härligt umgänge. Lite träning hann jag med förstås, men jösses vad trött jag är nu för tiden. Går runt som i ett vakuum, helt utmattad. Gårdagen innehöll tågresa till Gbg, föreläsning, grupparbete, jobb, men framförallt: jättemysig lunch med min guld-brutta! Det behövdes, oj vad jag saknar min bästa vän. Jobbet gick okej, fick någon slags semi-migrän vid åtta-tiden, men synrubbningar och illamående. Det var ganska obehagligt, men som tur var hade det gått över tills jag vaknade imorses. Sov ända till klockan sju, sen gav jag mig ut på en kort joggingrunda. Det började snöa efter halva. Inte alls okej, försökte ignorera men det var ju sjukt stora flingor, fick i ögonen. Nu har jag slukat frukosten och ska sätta igång med skolan. Fy fan för en gigantisk uppgift vi fick ut igår. Hej ångest.

1 kommentar: