lördag 30 april 2011

Hallå det är lördag idag. Utan lördagsgodis.

40 min cardio blev avverkat innan frukost och nu är jag nästan redo för 8,5h jobb. Hur gött väder som helst ute, så lite bitter är jag ju det klart. Samtidigt är det ju alltid gött när man får den där lönespecen. En vild gissning är ju dock att vi kommer att ha ungefär tre kunder i timmen på I-S och att det kommer att vara helt dött på gymmet i eftermiddag när jag kommer dit. Kan ju hoppas att det blir lite mer livat än så. Efter jobbet ska jag hem till Johan och käka. Han ska spela golf hela dagen och kommer antagligen vara lika trött som jag ikväll. Tur att vi alltid väljer att umgås när vi är som mest sociala. Men det kanske är det som är vänskap. Hej hopp, nu kör vi.

(har för övrigt precis ätit frukost. Fortfarande hungrig. Jävligt oskönt det där)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar