torsdag 14 april 2011

Celebration.

Jösses vad trött jag är ändå. Kom hem från Halmstad vid 20, fixade mat snabbt som tusan (eftersom jag, som brukligt är, blev dödshungrig och började hallucinera redan vid halvsju). Käkade till den underbara synen av ett SM-guld, och ska nu bege mig bums i säng. Morgondagen börjar med frukost, power och spinning, sen blir det lunch med Johan för att sedan göra klart inlämningsuppgiften med Per, och efter det kanske det blir ett träningspass till om jag inte har något bättre för mig (vilket jag sannolikt inte kommer att ha, vad skulle det kunna vara liksom?). En mycket bra fredag måste jag säga så här på förhand, och som om det inte vore nog ändå så kommer den sedan avslutas med käk och umgänge hemma hos Johan. Inget att klaga på där minsann!

Jo just det, jag har fått en lägenhet idag. Inga konstigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar