lördag 9 april 2011

Är ju iofs redan uttråkad..

Efter att ha råkat ut för spårvagnsligister, onesies och missat ett tåg, så vände den hemska dagen till det bättre. Jag satte mig på nästa tåg, tog upp min medhavda deluxe-sallad och var väldigt nöjd över min kosthållning när jag kände lukten av McDonaldsmat från killen i sätet framför, och såg killen i sätet snett bakom halsa ur en 1,5-liters petflaska med Coca Cola. Till den hade han en fin påse godis. Jag blev inte ens sugen. Väl hemma var det dags för jobb på Actic, och eftersom det var jag och Hanna som stängde så blev det en riktigt bra kväll på jobbet. Sen stod Actic-mästerskapen i poker på schemat, jag förlorade givetvis, men det var en rolig kväll och jag kände mig lite wild & crazy som inte var hemma förrän halvett!

Lördagen började vid halvåtta med en joggrunda, för att sedan gå över i jobb på Intersport. Efter jobbet var det samling på gymmet, vi hade bokat gruppträningssalen och körde crossfit! 70 min cirkelfys varvat med idioten utgjorde ett ganska bra träningspass, så nu är det ett välförtjänt ryggläge i soffan som gäller för resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar