fredag 29 april 2011

Jaa vad härligt!:)

Då har jag äntligen lett mitt första pass!:) Ska köra power kl 8.00 på fredagar nu framöver, och idag var det premiär. Det gick ganska bra faktiskt, kom igång efter en liten stund när jag blev varm i kläderna så då gick det fint! Sjukt kul! Efter det var jag med på Åsas spinning, så nu har jag precis käkat en välförtjänt lunch. Och vilken lunch sen då!! Kycklinggryta med keso, färsk sparris och hembakat proteinbröd. Sjukt gott, det är ju inte alls svårt att dieta när man lagar så god mat som jag gör! Tog faktiskt ett kort på den underbara måltiden, men den gjorde sig inte rättvisa på bild så jag skippar att lägga ut den här. Vill inte dra ner intrycket av den.

Nu ska jag snart åka ut på landet och hänga med pappa resten av dagen. Skulle ha gått på spinningen ikväll, men det får bli en joggingtur med pappa istället. Tänker att hans tempo passar mig alldeles lagom efter morgonens två pass.

Har för övrigt avnjutit lunchen till ett engelskt kungabröllop. Precis som om jag inte har utmanat mig själv tillräckligt idag redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar