fredag 29 april 2011

Jag längtar som vanligt till frullen. Vaniljgröt är livet.

Helt slut. Dödstrött. Efter min och pappas joggingrunda i eftermiddag dog jag en smula på soffan hemma hos mamma och pappa. Reste mig upp när maten var klar, och positionerade mig sedan i soffan igen. Är nu nyss hemkommen efter att ha sett tidernas sämsta program av Så ska det låta, har slängt i mig lite kesella och kasein, och ska snart släpa mig i säng. Har ambitionen att gå upp klockan sju imorgon och träna innan jobbet, hinner ju inte det på eftermiddagen sen. Det blir först jobb på Intersport 10-16, sen på Actic 16-18.30. Lång dag. Tur att det är vecka 4 ändå i träningsschemat, det är ju störstskönt att ha en vecka där man får varva ner lite och när träningen blir som den blir (nu har jag ju iofs bara haft en vilodag den här veckan ändå, och den kom ju visserligen efter nio dagar i rad med träning. Och idag har jag visst kört power, spinning och joggat. Men det är ändå skönt att inte behöva köra lika hårt som vanligt. Det gör ju att man är så mycket mer taggad igen till vecka 1). På söndag blir det ett löppass på sin höjd. Jag har ont i knät. Min självdiagnostik lyder som följer: löparknä. Fuck helvete. Så jävla bittert. Måste tok-stretcha. Fy fan vad trökigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar