onsdag 13 april 2011

Vi råkade visst köra lika hårt idag. Helt enligt planerna.

Spinningen imorses gick grymt bra och det var jättestor skillnad att köra med riktiga pjux, tekniken blev ju plötsligt mycket bättre. Det var en härlig start på dagen minsann, vilken sedan fortsatte med plugg. Såklart. Vi har fått ganska mycket gjort idag, så det känns ändå som att det kommer att bli något att lämna in på fredag, trots att jag inte kan göra något på hela dagen imorgon. Då är det Life Style-utbildning i Halmstad på menyn, 06.35 går tåget och då är det bara att hoppas på att jag håller mig från att bli alltför hungrig under resten av dagen. Har ju så svårt att koncentrera mig då. Och vara trevlig.

Hur som helst, dagens eftermiddagsträning blev ett tungt ryggpass, och eftersom jag är sjukt stel efter bröstpasset igår så kommer jag imorgon vara ganska orörlig i hela överkroppen. Yey. Vi tryckte på bra idag med, fyra tunga ryggövningar körde vi, och sen avslutade vi med ländrygg två övningar. Inte konstigt att jag har däckat i soffan nu. Eller att jag är hungrig trots att jag käkade middag för en timme sen (det är jag ju iofs alltid, det behöver ju inte ha någonting med dagens övningar att göra överhuvudtaget).




jag tränar med ett muskelberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar