onsdag 6 april 2011

Fucking piece of shit bastard tappat pulsband ass.

Som ett klockverk vaknade jag 06.36 imorses. Det är tydligen min standard nu för tiden. Igår skulle jag ta sovmorgon så då var det ju lite irriterande. Idag skulle jag ju ändå upp en kvart senare så jag tog det med ro. Spinningen gick fint, men på nåt jävla sätt lyckades jag tappa bort mitt pulsband på vägen till gymmet. Först kom bitterheten över att behöva köra cardio utan klocka och pulsband. Sen kom bitterheten över att behöva köpa ett nytt. Det var inte riktigt vad min ekonomi behövde just precis nu (eller ett år framöver för den delen). Får väl hoppas att det på något magiskt vis ska komma fram.

Nu blir det till att skriva på inlämningen fram till kl 16, så får vi se sen om det blir någon Power ikväll eller inte. Arrividerci.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar